Ruilen

Kan ik een artikel omruilen in plaats van retourneren?

Op dit moment bieden we geen omruilservice aan. Als je een ander artikel wilt, dien je het originele artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product.

Wat moet ik doen als het artikel dat ik wil ruilen niet meer op voorraad is?

Als het artikel dat je wilt ontvangen niet meer op voorraad is, kun je ervoor kiezen om het originele product te behouden, een volledige terugbetaling te ontvangen of wij zetten uw bestelling met het gewenste artikel in reservering. We informeren je direct als het gewenste artikel weer beschikbaar is. 

Retourneren

Hoe kan ik een product retourneren?

Het kan voorkomen dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval kun je je bestelling retourneren. Meld je retour eerst aan door een e-mail te sturen naar klantenservice@vaneliving.nl

Vermeld in je e-mail de volgende gegevens:

– Je naam;

– Ordernummer;

– Productnaam;

– Reden van retour.

Retourneren

Na het aanmelden kun je het product op eigen kosten retourneren naar het adres dat wij je zullen doorgeven.

Wij dienen je retour binnen 14 kalenderdagen na je aanmelding te ontvangen. De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij de verzender. Vaneliving is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retourzendingen. Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten ontvang je een bevestiging per e-mail. Indien de producten correct zijn geretourneerd, storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op je rekening.

Retourneringsvoorwaarden

Voor een correcte retourzending gelden de volgende voorwaarden:

– Het artikel is compleet en in originele staat, inclusief fabrieksverpakking, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.

– Het product dient binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd te worden.

– De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Hoe lang heb ik de tijd om een product te retourneren?

Je hebt 14 dagen de tijd vanaf de dag van levering om je product te retourneren. Zorg ervoor dat het product in de originele staat en verpakking is, inclusief alle accessoires, onderdelen en labels.

 

Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen?

Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Het kan 5-7 werkdagen duren voordat je retourzending is verwerkt en het geld wordt teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Nadat we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag binnen 5-10 werkdagen teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode. Afhankelijk van je bank kan het enkele dagen duren voordat het bedrag op je rekening zichtbaar is.