Onze klantenservice helpt je graag bij al je vragen. Van maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar van 10:00 tot 16:00.
Je kunt ons ook eenvoudig een mail sturen. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Contactformulier
Veelgestelde vragen
We begrijpen dat je soms vragen hebt bij het online winkelen, en daarom hebben we deze pagina samengesteld om je snel en eenvoudig te helpen. Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten, bestellingen, betalingen, verzendingen en meer.
Kom je er toch niet helemaal uit of heb je een vraag die hier niet beantwoord wordt? Geen zorgen! Ons vriendelijke klantenservice team staat klaar om je te helpen. Je kunt ons altijd bereiken via e-mail of telefoon, en we doen ons best om je zo snel mogelijk te ondersteunen.
We wensen je een prettige winkelervaring!
Bestellen
Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig! Kies het gewenste product, selecteer de juiste opties, en klik op 'Toevoegen aan winkelwagen'. Ga vervolgens naar je winkelwagen en klik op 'Afrekenen'. Volg de stappen om je gegevens in te vullen en de betaling af te ronden. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst.
Eigenlijk niet. Wij zetten de bestelling namelijk gelijk door naar de vervoerder. Echter kun je altijd even contact opnemen, dan zullen wij ons best doen om de wijzigingen alsnog door te voeren, maar houd er rekening mee dat dit geen garantie biedt.
Na het afronden van je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Mocht je nog steeds niets ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice met de juiste adresgegevens. We zullen proberen om je adres te corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
Op de productpagina kun je zien of het product op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, wordt dit duidelijk aangegeven, en je kunt dan vaak je e-mailadres achterlaten om een melding te ontvangen wanneer het weer beschikbaar is.
Levering
Onze standaard levertijd binnen Nederland is 2-3 werkdagen voor kleinmeubelen zoals bijzettafels, wandrekken. Voor grote meubelen zoals kasten is de levertijd 5-8 werkdagen. Tijdens drukke periodes zoals feestdagen kan de levertijd iets langer zijn. U ontvangt een T&T code en/ of mail zodra uw bestelling is verzonden, zodat u de levering kunt volgen en/of een afspraak kunt maken. Leveringen naar Belgie zijn +2 werkdagen bovenop onze standaard levertijden
We bieden gratis verzending voor bestellingen boven €50 binnen Nederland. Voor bestellingen onder €50 rekenen we €5,95 verzendkosten. Voor leveringen naar België bedragen de verzendkosten €7,95 voor kleinmeubelen. Voor grootmeubelen variert de prijzen tussen 25,- en 50,-. De daadwerkelijke prijs wordt berekend in de checkout pagina.
Als je niet thuis bent wanneer de bezorger langskomt, zal deze proberen uw pakket af te leveren bij de buren of het pakket wordt naar een afhaalpunt in de buurt gebracht (indien het een klein pakket is). indien het een groot pakket is, zal er een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Ja, tijdens het afrekenen kun je in de notities aangeven naar welk afhaalpunt het verzonden mag worden. Je kunt het pakket daar ophalen op een tijdstip dat voor jouw het beste uitkomt. Let op: dit is enkel mogelijk bij kleine pakketen die met de standaardpakket dienst geleverd wordt zoals Postnl of DPD.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer voor kleine pakketten. Voor grote meubelen ontvang je een mail met de afgesproken datum en tijdsvak.
Schade
Als je bestelling beschadigd aankomt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Maak duidelijke foto's van de beschadigde producten en de verpakking en stuur deze naar ons door. We gaan dan uiteraard naar een oplossing kijken!
Nadat je schade hebt gemeld en de benodigde informatie (zoals foto's) hebt verstrekt, zal ons team je claim beoordelen. In de meeste gevallen sturen we je een vervangend product of bieden we een compensatie aan, afhankelijk van je voorkeur.
In sommige gevallen vragen we je de beschadigde producten terug te sturen. Dit kan nodig zijn om het probleem beter te onderzoeken of voor onze eigen administratie. Als retourzending vereist is, verstrekken we een gratis retourlabel zodat je geen kosten hoeft te maken.
Als alleen de verpakking beschadigd is, maar de inhoud intact, hoef je niets te doen. Mocht je je echter zorgen maken over mogelijke verborgen schade, neem dan contact op met onze klantenservice voor advies.
Als het product binnen de garantieperiode van 1 jaar defect is geraakt door normaal gebruik, kun je aanspraak maken op de garantie. Neem contact op met onze klantenservice om de opties te bespreken. We bieden reparatie, vervanging of een compensatie aan, afhankelijk van de situatie.
Garantie
Om aanspraak te maken op de garantie, neem je contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je je ordernummer en een beschrijving van het probleem bij de hand hebt. Afhankelijk van de situatie vragen we mogelijk om foto's of om het product terug te sturen voor inspectie.
De garantie dekt fabricagefouten, defecten in materialen, en problemen die zich voordoen bij normaal gebruik van het product. Schade door verkeerd gebruik, slijtage, of ongevallen valt niet onder de garantie.
Als je product onder de garantie valt, bieden we je meestal drie opties: reparatie van het defect, vervanging van het product, of een compensatie/ terugbetaling. De keuze hangt af van de ernst van het probleem en de beschikbaarheid van onderdelen of vervangende producten.
Als je garantie is verlopen, bieden we je nog steeds ondersteuning. We kunnen je een betaalde reparatieservice aanbieden of korting geven op de aanschaf van een vervangend product. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Retourneren
Het kan voorkomen dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval kun je je bestelling retourneren. Meld je retour eerst aan door een e-mail te sturen naar klantenservice@vaneliving.nl
Vermeld in je e-mail de volgende gegevens:
– Je naam;
– Ordernummer;
– Productnaam;
– Reden van retour.
Retourneren
Na het aanmelden kun je het product op eigen kosten retourneren naar het adres dat wij je zullen doorgeven.
Wij dienen je retour binnen 14 kalenderdagen na je aanmelding te ontvangen. De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij de verzender. CaveTown is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retourzendingen. Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten ontvang je een bevestiging per e-mail. Indien de producten correct zijn geretourneerd, storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op je rekening.
Retourneringsvoorwaarden
Voor een correcte retourzending gelden de volgende voorwaarden:
– Het artikel is compleet en in originele staat, inclusief fabrieksverpakking, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.
– Het product dient binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd te worden.
– De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
– Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product per e-mail aan CaveTown kenbaar te maken. Na deze melding heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Zorg ervoor dat je een bewijs van verzending bewaart als bewijs dat je de producten tijdig hebt geretourneerd. CaveTown mag naar de reden van herroeping vragen, maar je bent niet verplicht deze te geven.
De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij de verzender. VANE LIVING is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retourzendingen. Bij correcte ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen wordt het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk teruggestort op je rekening.
Je hebt 14 dagen de tijd vanaf de dag van levering om je product te retourneren. Zorg ervoor dat het product in de originele staat en verpakking is, inclusief alle accessoires, onderdelen en labels.
Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Het kan 5-7 werkdagen duren voordat je retourzending is verwerkt en het geld wordt teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.
Nadat we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag binnen 5-10 werkdagen teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode. Afhankelijk van je bank kan het enkele dagen duren voordat het bedrag op je rekening zichtbaar is.