Bestellen en bezorgen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling op jullie website?

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig! Kies het gewenste product, selecteer de juiste opties, en klik op 'Toevoegen aan winkelwagen'. Ga vervolgens naar je winkelwagen en klik op 'Afrekenen'. Volg de stappen om je gegevens in te vullen en de betaling af te ronden. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Eigenlijk niet. Wij zetten de bestelling namelijk gelijk door naar de vervoerder. Echter kun je altijd even contact opnemen, dan zullen wij ons best doen om de wijzigingen alsnog door te voeren, maar houd er rekening mee dat dit geen garantie biedt.

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is geplaatst?

Na het afronden van je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Mocht je nog steeds niets ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt bij het invoeren van mijn adres?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice met de juiste adresgegevens. We zullen proberen om je adres te corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Op de productpagina kun je zien of het product op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, wordt dit duidelijk aangegeven, en je kunt dan vaak je e-mailadres achterlaten om een melding te ontvangen wanneer het weer beschikbaar is.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling op jullie website?

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig! Kies het gewenste product, selecteer de juiste opties, en klik op 'Toevoegen aan winkelwagen'. Ga vervolgens naar je winkelwagen en klik op 'Afrekenen'. Volg de stappen om je gegevens in te vullen en de betaling af te ronden. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Eigenlijk niet. Wij zetten de bestelling namelijk gelijk door naar de vervoerder. Echter kun je altijd even contact opnemen, dan zullen wij ons best doen om de wijzigingen alsnog door te voeren, maar houd er rekening mee dat dit geen garantie biedt.

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is geplaatst?

Na het afronden van je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Mocht je nog steeds niets ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt bij het invoeren van mijn adres?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice met de juiste adresgegevens. We zullen proberen om je adres te corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Op de productpagina kun je zien of het product op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, wordt dit duidelijk aangegeven, en je kunt dan vaak je e-mailadres achterlaten om een melding te ontvangen wanneer het weer beschikbaar is.

Winkelwagen
Inloggen

Nog geen account?

Winkel
0 Verlanglijst
0 artikelen Winkelwagen
Mijn account